Poniżej znajdują się obecnie realizowane badania, zachęcamy do ich wypełnienia:
Badania główne:
| Badanie okulistyka - pacjenci | 2025.11.20 - 2025.12.20 |
Opieka okulistyczna w centrum uwagi: analiza doświadczeń pacjentów i specjalistów w dążeniu do poprawy dostępności i koordynacji świadczeń. | |
| Badanie okulistyka - inni pracownicy okulistyki | 2025.11.20 - 2025.12.20 |
Opieka okulistyczna w centrum uwagi: analiza doświadczeń pacjentów i specjalistów w dążeniu do poprawy dostępności i koordynacji świadczeń. | |
| Znaczenie innowacyjnego nauczyciela2 | 2025.11.19 - 2025.12.30 |
Celem ankiety jest poznanie opinii, doświadczeń i praktyk nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej dotyczących innowacyjnych metod nauczania oraz organizacji nowoczesnej przestrzeni edukacyjnej. | |
| Znaczenie innowacyjnego nauczyciela. | 2025.11.04 - 2026.11.01 |
Celem ankiety jest poznanie opinii, doświadczeń i praktyk nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej dotyczących innowacyjnych metod nauczania oraz organizacji nowoczesnej przestrzeni edukacyjnej. | |
| Zainteresowania studentów . | 2025.11.04 - 2025.12.31 |
Zainteresowania studentów wczesnej edukacji w kontekście profilu inteligencji wielorakich | |
| Funkcje muzyki | 2025.11.01 - 2026.06.30 |
Proszę o wypełnienie ankiety, zajmie to nie więcej niż 12 minut | |
| Krwotoczne miesiączki- ankieta dla medyków | 2025.09.02 - 2028.11.08 |
Celem badania ankietowego jest ocena świadomości problemu krwotocznych miesiączek u nastoletnich dziewcząt wśród społeczności medycznej | |
Badania pilotażowe:
| DEKLARACJA CZŁONKOWSKA SKN KM | 2025.10.29 - 2026.06.30 |
Ankieta zapisowa SKN - rok akademicki 2025/2026 | |
| Zadowolenie z relacji społecznych | 2025.05.13 - 2026.01.01 |
Test na zadowolenie z relacji społecznych. The Social Connectedness Scale – Revised (SCS-R); Lee & Robbins
| |
| Ankieta Projektu „Krwotoczne miesiączki” | 2025.05.08 - 2027.09.30 |
Ankieta ma na celu wyodrębnienie grupy nastoletnich dziewczyn, mogących mieć problem z krwotocznymi miesiączkami, którym jako specjaliści hematologii pragniemy pomóc. | |
1 2
